A flottakezelésről úgy, ahogy a FLOTTAUTO Lízing látja

A flottakezelésről úgy, ahogy a FLOTTAUTO Lízing látja

Ez egy rendhagyó cikk lesz, mert most nem az autós világ fontosabb híreiről akarok beszélni, hanem a flottakezelésről, de arról sem nagy általánosságban, hanem úgy, ahogy mi látjuk.

Több mint 15 éve indultunk, és ezalatt bőven volt időnk megfigyelni a piacot: felmértük már az ügyfelek elképzeléseit a témáról, ismerjük a versenytársak hozzáállását, és elmondhatjuk, hogy amennyire csak lehet, reális képünk van helyünkről és szerepünkről is ezen a területen.

És van saját véleményünk is a flottakezelés világáról: hogy mi a célja, mi az értelme, és hogyan kell ezt szerintünk csinálni – ezt szeretném most egy kicsit részletesebben bemutatni.

Mi vagyunk a FLOTTAUTO Lízing – mit jelent ez?

Amikor azt kérik, hogy egyetlen mondatban válaszoljunk arra a kérdésre, hogy kik vagyunk mi, akkor ezt szoktuk mondani:

Azoknak szeretnénk segíteni, akiknek ugyan nincs 100 autójuk, de szeretnék, ha a biztosítók, a kereskedők és a szervizek úgy bánnának velük, mintha lenne.

Ez az, ami tökéletesen összefoglalja a mi tevékenységünket, és ha Ön magára ismert ebben, akkor tudhatja, hogy jó helyen jár.

Ez nem csak egy marketing célok szerint, ördögi pontossággal megfogalmazott üzenet – a helyzet az, hogy mi ezt tényleg komolyan gondoljuk, és ha egy picivel tovább olvas, akkor érteni is fogja, hogy miért.

A szolgáltatásunk tehát olyan ügyfelek esetében a legoptimálisabb, akiknél az autók száma 1 és 30 között van, de szeretnék azokat a kedvezményeket igénybe venni, amik a nagyobb autóflották tulajdonosait illetik.

Nem tehetjük meg, hogy nem a legjobb szolgáltatást nyújtjuk

Nem tehetjük meg, hogy nem a legjobb szolgáltatást nyújtjuk

Beszéljünk a flottakezelésről nagy általánosságban: alapvetően 3 féle flottakezelő van a piacon:

  • olyan, amelyik egy pénzügyi intézmény egyik „leágazása” – az ő előnye a stabil pénzügyi háttér;
  • olyan, amelyik mögött egy márkakereskedés áll – az ő előnye az olcsó autó és szerviz;
  • és van a harmadik kategória, amibe mi is beletartozunk – nem áll mögöttünk gyakorlatilag senki, csak mi vagyunk, és az elégedett ügyfeleink.

A hozzánk hasonlók legnagyobb előnye konkrétan az ügyfelek előnye is: mi nem engedhetjük meg magunknak, hogy Ön elégedetlen legyen a szolgáltatásunkkal, mert ezen múlik az, hogy akár 10 év múlva is a stabil ügyfélkörünk része legyen.

És ezzel a szemlélettel már több mint 15 éve itt vagyunk

És ezzel a szemlélettel már 15 éve itt vagyunk

Nem ma kezdtük a szakmát, és ahogy az látszik, túléltünk olyan időszakokat is, mint a 2008-2012-es válság – ami egyébként sok nagyobb tőkével rendelkező flottakezelőnek végzetes volt.

És ennek a kulcsa a stabil szerződéses környezet és a folyamatosan fenntartott, elfogadható feltételek, amiknek köszönhetően az ügyfeleinknek legalább a flottakezelés miatt nem kellett ezekben a válságos években aggódniuk.

Minden szolgáltatás kétféleképp működik: vagy gyorsan akar valaki pénzt keresni, akár az ügyfél elégedettségének árán is, vagy hajlandó stabil, hosszú távú partnerségben gondolkozni – mi 1,5 évtizede itt vagyunk, és tudjuk, hogy csak akkor áll előttünk még legalább ugyanennyi, ha továbbra is az utóbbi verzió szerint dolgozunk.

Korrekt feltételeket állítunk ügyfeleinkkel és nem utolsó sorban magunkkal szemben is, és soha nem írunk alá olyan szerződést, ami akár nekünk, akár Önnek hátrányos lehetne.

Emberi értékek mellett dolgozunk

Emberi értékek mellett dolgozunk

Mondhatjuk úgy is, hogy mi még a régi időkből vagyunk, és bár ez ma már nem hangzik annyira jó marketingüzenetnek, lássuk be: ez valahol előny.

Elmondom, mire gondolok.

A mi honlapunk nem számol automatikusan bérleti díjat Önnek, nem fogja puszta számok alapján megmondani, mi a legjobb megoldás, és a szervizbe történő bejelentkezés sem internetes felületen keresztül történik nálunk.

A lehető legkevesebb folyamatot automatizáljuk, mert így tudjuk biztosítani a valóban személyre szabott szolgáltatást – ismerős hang fog beszélni Önhöz a telefonban, amikor felhív minket az autójával kapcsolatban, akár az éjszaka közepén is.

Minden esetben fontosnak tarjuk az emberi kapcsolattartást – a legtöbb „nagy” flottakezelő ismeri a szerződésszámot meg az autó rendszámát, de mi tudjuk a sofőrök nevét is, mert odafigyelünk arra, hogy mindennel képben legyünk a kocsikat illetően.

Mi tesz egy flottakezelőt hitelessé?

Őszintén elmondani a korrekt feltételeket – így lehet talán a legrövidebben összefoglalni a lényeget.

Soha, egyetlen lehetséges ügyfélhez sem mentünk azzal a szándékkal, hogy a tartós bérletet, vagy más néven operatív lízinget a világmegváltó megoldásként adjuk el neki.

Nem félünk elmondani valakinek, ha szerintünk nem a mi szolgáltatásunkat keresi, mert nem a mennyiségre megyünk: nekünk elégedett, stabil ügyfélkörre van szükségünk, akikkel nem csak a jövő évben, de akár a jövő évtizedben is számíthatunk egymásra.

Mikor kérje Ön a FLOTTAUTO Lízing Kft. segítségét?

Mikor kérje Ön a FLOTTAUTO Lízing Kft. segítségét?

  • Ha szeretné a lehető legkevesebb pénzből megoldani a cégautók finanszírozását.
  • Ha az autó üzemeltetését megbízható kezekben szeretné tudni.
  • Ha nem szeretné, ha a kötelező és egyéb szervizek, gumicserék költségei kontroll nélkül, tervezhetetlen összegekben és időpontokban jelentkeznének.
  • Ha nem akarja, hogy az autókkal kapcsolatos ügyintézés az Ön, vagy a kollégái idejét vegye el a munkától.
  • Ha Önnek is sokat jelent, hogy bármikor, tehát akár vasárnap, vagy az éjszaka közepén is számíthat segítségre az autóval kapcsolatban.

5db „Ha”, ami ha igaz Önre, akkor valószínűleg már nem csak azt tudja, kihez kell fordulnia, hanem azt is, hogy miért.

Nem mondom azt, hogy a mi szolgáltatásunk az összes többi felett áll, és nem is az a célom, hogy a flottakezelés csúcsaként adjam el a FLOTTAUTO Lízinget.

Nagyjából 800 szót olvasott el, ha idáig eljutott, és ebből pontosan láthatja, hogy hogyan dolgozunk – ha úgy érzi, hogy ezt kifejezetten Önnek találták ki, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, és legyen ügyfélkörünk legújabb tagja!

Kérjen visszahívást itt!

"Ezúton szeretném megköszönni azt a magas szintű kiszolgálást, amit péntek este nyújtottatok. Nagyra értékelem. Egy jó barátom, aki mellettem ült a meccsen, le volt nyűgözve, hogy a meccs alatt telefonon el tudtam intézni az autó elvitelét és a csere autót. Mivel számára is aktuálissá vált az autó cseréje, ezért kérte, hogy adjam meg az elérhetőségeteket. Ezt megtettem utólagos engedelmeddel. Még egyszer köszönöm a hozzáállást."

Bartha László


"Nagyon köszönöm hírlevelét, tartalmas, megbízható segítségnek tartom. Mérlegképes könyvelőként dolgozom, a cégeimnek segítségként továbbítom az ön üzeneteit, hogy igény szerint használják fel."

Zádori Ágnes


"Tisztelt Molnár úr! 22 éve vezetek, ebből 19 évet úgy hogy céges autót.Vezettem multinál és kis pár fős cégnél ,de csak mint használó.Az autók mindig közel álltak hozzám,de a hozzájuk kapcsolódó költségek nem foglalkoztattak,hiszen ez a "tulaj gondja-baja".Persze véleményem mindig volt,hogy mit kellene venni,de ezt csak mint alkalmazott tettem. A közelmúltban egy barátom kereset meg,hogy induló vállalkozásához gépkocsikat kell beszereznie,mit gondolok tudnék-e ebben segíteni neki. Persze azt gondoltam igen,de mondtam neki,hogy nekem is fel kell készülnöm, utána kell néznem dolgoknak. Az interneten keresgetve találtam az önök honlapjára. Egyből meg tetszett és feliratkoztam a "Amit a cégautó választás előtt tudnia kell" című levélsorozatunkra.Számos új és fontos információt és választási szempontot tudtam meg. Azt gondolom,hogy most még nem tudok annyit mint önök,hiszen ez is egy szakma,de rávilágított,hogy miért érdemes itt is profikhoz fordulni. Viszont az önök álltál adott információkat felhasználva el tudok indulni és tudom mire kell odafigyelnem egy tárgyaláson hogy a lehető legoptimálisabban tudjuk kiválasztani a számunkra legjobb cégautókat."

Habele Gyula


"Nagyon tetszett az 5 lépéses anyag. Tanulságos, érthető és nagyon részletes. Profi munka, gratulálok hozzá. Én a másik oldalon - a javítók területén - dolgozom, de így is nagyon sok hasznos információval lettem okosabb."

Együd Imre
Opel Molnár


"Meddig használjunk egy cégautót? Mire jó a flottakezelés? Nem hogy a választ nem tudtam, de a kérdés sem fogalmozódott meg bennem soha. A kocsik költségét is lehet minimalizálni, tudatosan tervezni? Ez volt a legnagyobb újdonság, amit az 5 részes levélsorozatból megtanultam."

Illyés György
OM Audit Kft.